Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Till alla jobb

Butiksutvecklare till Preem, Stockholm

Preem, Stockholm

Ansök nu

Drivs du av projektledning och vill vara med och planera och projektleda förändringar och förbättringar i smått och stort inom Preems stationsnät?

Jobba för framtiden redan idag
I rollen planerar och leder du olika projekt inom gruppen Fastighetsutveckling & förvaltning med fokus på butiksutveckling. Preem har 98 stycken bemannade stationer och i rollen ingår bl. a att se till att butiksinredningen hålls uppdaterad och att säkerställa tillgången på inredning och utrustning till butikerna. Som Butiksutvecklare kommer du att vara stationerad i Stockholm och ingå i gruppen Fastighetsutveckling & förvaltning inom avdelningen Stationsfastigheter som är en avdelning med 24 medarbetare som förvaltar och utvecklar våra ca 470 drivmedelsanläggningar.

Du blir en viktig del av Preem – en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer – från början till slut. För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör.

Huvudsakliga ansvarsområden:

  • Planera och projektleda butiks- och stationsförändringar

  • ansvara för genomförandet av beslutade konceptförbättringar

  • upprätta och upprätthålla lagerlistor avseende inredning/utrustning

  • ta fram beslutsunderlag inom ansvarsområdet

  • bistå med analyser och rapporter som kan behövas inom gruppen

  • avtalsansvarig för leverantörer för inredning och utrustning

  • verkställa externa produktsamarbeten inom stationsnätet

Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid.

Har du den här bakgrunden?

3 års relevant högskoleutbildning eller motsvarande. Meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom butiksinredning/Retail. Du har god datorvana och förväntas ha mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då båda språken kan förekoma i det dagliga arbetet. Körkort är ett krav då det förekommer resor i tjänsten.

Då Preem är ett säkerhetsklassat företag kan en säkerhetsprövning med registerkontroll genomföras vid behov. Säkerhetsprövningen kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. För Sverige godkänd ID handling skall kunna uppvisas.

Är det här du?

För att lyckas i rollen är du självgående, strukturerad och utvecklingsorienterad. Du har lätt för att samarbeta och har en god kommunikativ förmåga och affärsmässighet. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Ta reda på mer!
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sabine Persson, Chef Fastighetsutveckling & förvaltning, telefon 010-450 15 61.
Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Skicka in ditt CV med personligt brev så snart som möjligt men senast den 1 juli 2021.

Välkommen med din ansökan!


Facklig kontaktperson: https://www.preem.se/om-preem/karriar/lediga-tjanster/fackliga-kontaktpersoner

Publicerad 2021-06-11

Ansök nu