Onsdag08.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Prenumerera på tidningen Fastighetsnytt

Till erbjudande

Sök

Historiskt

Ny grafisk profil för Castellum

Publicerad: 12 Maj 2015, 05:18

Castellum har fått en ny grafisk profil där de sex dotterbolagen har en gemensam logga. Tidigare har de olika dotterbolagen haft helt olika logotyper.


Ämnen i artikeln:

Harry SjögrenBriggen FastigheterCorallenCastellumEklandiaBrostadenAspholmen

– Vi vill kort och gott ännu mera tydliggöra sambandet mellan Castellum AB och de sex rörelsedrivandedotterbolagen, säger Anders Johansson, chef för medierelationer på Castellum.

Castellum och dotterbolagen hoppas på att bli starkare genom en tydligare koppling mellan moderbolaget och de olika dotterbolagen Corallen, Eklandia, Harry Sjögren, Briggen, Brostaden och Aspholmen.

– Med vår starka lokala förankring tar vi affärsbeslut där affärerna finns vilket bl.a. ger våra kunder kortare beslutsvägar och en enklare vardag. Vi har samtidigt långsiktigheten och stabiliteten av att ingå i en stor koncern vilket vår nya logotyp nu tydligare visar att vi gör, säger Cecilia Fasth, VD på Eklandia Fastighets AB.

Arbetet med att byta ut loggor på all webb och fastigheter kommer att pågå fram till jul.

Redaktionen

Källa: Pressmeddelande Castellum och Eklandia

Dela artikeln:


Fastighetsnytt nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.