Handel
AMF tappar toppnamn – ska utveckla liveshopping
Publicerad: 16 mars 2021, 07:00
Annelie Gullström tycker att även fastighetsbolagen behöver se till att minska gapet mellan online och offline. Foto: AMF Fastigheter
Livevideobolaget Bambuser, som inledde ett samarbete med AMF Fastigheter i december, plockar nu bolagets talesperson för framtidens handel. ”Jag blir både rörd och glad”, säger hon till Fastighetsnytt.
Börsnoterade Bambuser är en av huvudspelarna inom liveshopping och vill nu vässa arbetet ytterligare genom att värva Annelie Gullström, ansvarig för nya affärer och innovation på AMF Fastigheter.
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 395 kr ex. moms (ord. pris 2 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.